Naruszenie kadłuba
Misja symetryczna
Pierwsza kategoria misji w Boarding Actions to misje symetryczne, zaprojektowane tak, aby zaoferować graczom nastawionym na rywalizację równe pole bitwy, w którym każda strona ma te same pomieszczenia, włazy, cele i zasady misji. To, że są to najbardziej zrównoważone sposoby na rozgrywanie Boarding Actions, nie oznacza jednak, że nie są one pozbawione dziwactw - i właśnie dlatego uwielbiamy w szczególności Hull Breach.
Podczas gdy obie strony walczą o kontrolę nad cennymi magazynami danych, skrzypiąca konstrukcja statku może się wyboczyć i wystawić jeden z jego przedziałów na działanie pustki, co jest przewidywalnie niebezpieczne dla wszystkich zaangażowanych stron. Nie wiedząc, kiedy i gdzie nastąpi wyrwa, gracze muszą planować najgorsze, nawet gdy walczą o cele, i mogą w ciągu kilku chwil zmienić losy dominującego gracza.
Zdobądź Teleportarium
Misja kampanii
Boarding Actions zawiera pełne zasady kampanii The Rock Besieged, która po raz pierwszy pojawiła się w Arks of Omen: Vashtorr, która przedstawia atak Arkifane na dom Mrocznych Aniołów. Ta kampania powiązanych ze sobą misji może być rozgrywana między dowolnymi frakcjami, a wyniki niektórych misji wpływają na zasady innych, oferując jednocześnie unikalne wrażenia z rozgrywki inspirowane wydarzeniami z książki.
Take the Teleportarium zmienia sytuację, dzieląc dwie plansze, które zwykle składają się na pole bitwy Boarding Actions. Podczas gdy w Enginarium toczy się walka o Krytyczny Cel - wart 15 Punktów Zwycięstwa - jednostki, które utknęły po stronie Teleportarium, muszą oczyścić wystarczająco dużo miejsca w tajemniczej strukturze, aby przesłać posiłki do swoich towarzyszy. To prawdziwa taktyczna łamigłówka, ponieważ całkowita utrata którejkolwiek ze stron będzie katastrofalna w skutkach, ale gdy jednostki wydostaną się z Teleportarium, nie mogą już nigdy wrócić...
Usuń kody
Misja operacji przełamania
Niektóre misje wykorzystują zestaw Killzone Upgrade: Soulshackle, aby dodać do miksu zniszczalne ściany i zagłuszacze włazów, dając graczom możliwość atakowania z nieoczekiwanych miejsc i utrudniania planów przeciwnika. Osłabione ściany mogą zostać przełamane przez oddziały zakładające ładunki przełamujące na ścianę, ostrzeliwujące ją ze szczególnie potężnej broni dystansowej lub przez absolutną legendę o wytrzymałości co najmniej 5 i ranach 3 (wzywając wszystkie Terminatory), która przebije się przez nią ruchem szarży.
Ściany te mają kluczowe znaczenie w Get the Codes Out, asymetrycznej misji, w której jedna ze stron musi rzucić się na strefę łączności, podczas gdy ich przeciwnik próbuje wyrżnąć każdego z nich. Same zasady są proste - wystarczy doprowadzić trzy wybrane jednostki do końca w nienaruszonym stanie - ale zdolność ludzi do blokowania drzwi i przebijania się przez ściany sprawia, że każda runda jest chaotycznym starciem od początku do końca.
Mroczne głosy
Misja dla wielu graczy
Po co grać w dwie osoby, skoro można w cztery? Boarding Actions zawiera 12 misji zaprojektowanych specjalnie dla trzech lub czterech graczy, a niewiele z nich jest tak pełnych chaosu i radości jak Dark Voices. Tutaj złowieszcze szepty wzywają twojego Warlorda do bezpiecznej strefy w centrum pola bitwy, z jednym tylko problemem - wszyscy inni Warlordowie również schodzą do tego samego punktu i tylko jeden może się ostać, gdy opadnie kurz.
Sprzeciwianie się głosowi powoduje ciągłe obrażenia bohatera, więc nie pozostaje nic innego, jak rzucić go do walki wręcz. Z naszego doświadczenia wynika, że niektóre przebiegłe układy między graczami to świetny sposób na wyeliminowanie najbardziej imponujących watażków w pierwszej kolejności, ale nie daj się rozproszyć - cele wciąż zaśmiecają pole bitwy, a sprytne wycofanie się może po prostu wygrać wojnę, gdy wszyscy inni wykrwawiają się w środku.
Odpal torpedy pokładowe, bo Warhammer 40,000: Boarding Actions będzie dostępny w przedsprzedaży od jutra. Aby uzyskać więcej aktualnych informacji na temat Warhammera, zapisz się do naszego newslettera.